Follow me

Schopt u even mee?



By  Happy on Sunday     13:34    Labels:, 
Eén van de redenen dat ik met een blog ben begonnen, is mijn gebrek aan actie. Ik fantaseer, plan, droom, maak lijstjes en loop over van de goede voornemens, * Heel lange pauze * punt. Want daar stopt het meestal. Pas op, ik doe dat graag - moest het kunnen ik zou fantaseerder van beroep worden - maar veel bereik je daar niet mee natuurlijk. Ik hoop met deze blog wat virtuele sociale druk en een online schop onder m'n kont te krijgen.

Schopt u even mee? Het betreft mijn fototoestel. Mijn ideale ik zeult haar fototoestel overal mee, neemt prachtige foto's, kent alles van iso, diafragma, witbalans en belichting. Helaas pindakaas. Op vakantie is het meestal manlief die de foto's neemt, het boekje van het fototoestel ligt ongelezen ergens in een kast en het enige wat ik doe is fotografietips verzamelen op pinterest zonder ooit verder te klikken om ze effectief te lezen, laat staan ze toe te passen.

De 'photo challenge' die ik zag passeren op 'Being my own hero' komt dan ook als geroepen. Ik schreef me hier al in, dus ik zal de hele maand juni elke dag een foto nemen rond een bepaald thema. Een perfecte manier om wat te experimenteren en eindelijk de handleiding van mijn fototoestel te lezen. Ik beloof plechtig dat ik enkel foto's neem op de M-stand en dat ik jullie wekelijks een overzichtje geef van de genomen foto's. De volledige collectie zal ik onder de tab 'photo challenge' plaatsen.

Fotocredit: http://omdatikdatwil.blogspot.be/

  


About Happy on Sunday

✂ HAPPY ON SUNDAY is het kleine wereldje van een dertigplusser die in het dagelijkse leven wordt aangesproken als Mie, Schat, Titine, Christine, Mama, Stien, Tina, Louise, Tinneke of Enthousiaste Koala. Veel hangt af van wie me aanspreekt. ✂ Hier bundel ik alles wat me gelukkig maakt, hoop ik anderen te inspireren en probeer ik onze kleine wereld wat mooier te maken. ✂ Ik hou van lijstjes, zondagavonden, goede voornemens, Scandinavisch design, interieurboekjes, kleur, fotografie, lettertypes, naaien, quotes, agenda's, tulpen, steden, grafische vormen, symmetrie, fluo, wijn en chocolade, koffie verkeerd en chocolade, banaan en chocolade, pinterest, breien, cijfertjes, een mooi gedekte tafel, mooi vormgegeven kookboeken, rustige ochtenden, opruimen, mooie dingen die onnuttig zijn, cadeautjes geven, echte boter. ✂ Ik hou niet zo van koken, autorijden, sport, huisdieren en witloof. ✂ Neemt de uitspraak "De enige manier om de trein te halen, is om de trein ervoor te missen" graag letterlijk. Traagheid is mijn grootste zonde. En luiheid.

10 opmerkingen:

  1. Jeuj! Leuk dat je meedoet! Het is echt fijn om de challenge bij anderen te volgen en te zien hoe zij een thema op een heel andere manier invullen dan dat ikzelf het in gedachten had. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben héél benieuwd... Ben mijn hoofd al aan't breken over de onderwerpen!

      Verwijderen
  2. Ja, super leuk! Ik ben erg benieuwd naar je foto's (op M-stand ;) hihi) (en je blog!).
    Wat leuk dat je me volgt :). Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je meedoet, ik kijk uit naar je foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh ik herken mezelf zo hard in u :D Ik heb getwijfeld voor de challenge maar ik ga 'm later eens doen... :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar hou ik je aan ;-) (en hupsa, meteen al sociale druk van mijnentwege!)

      Verwijderen


Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *

Translate