Follow me

Een nieuwe kamer voor Felix



By  Happy on Sunday     10:15     
We hadden hem er al een tijdje op voorbereid: dat hij grote broer zou worden. Dat ging gepaard met gesprekken over baby's die in buiken wonen en met het geruststellen dat hij zijn boterhammen niet zou moeten delen met kleine broer - tenminste niet in't begin. Dat vond hij allemaal prima.
Hij zou ook een nieuwe kamer krijgen. Op de zolderverdieping. Een echte jongenskamer, met een groot jongensbed en al. Felix kennende - hij is niet zo'n held als het op veranderingen aan komt - moesten we hem tijdig verhuizen, liefst voordat de baby er zou zijn. Alleen zag de zolderverdieping er op het moment dat ik zwanger was nog zo uit:





Dus werden er oude muren gesloopt en nieuwe muren geplaatst, oude vloeren verwijderd en nieuwe vloeren gelegd, elektriciteit vernieuwd, geïsoleerd, geschilderd, behangen, ... En hopsa, ziedaar zijn nieuwe kamer!








Het bedje vonden we tweedehands op kapaza. Liefde op het eerste gezicht.
Het behang is van Isak en stak al langer mijn ogen uit. Ik vond het hier.
De kast is de allom gekende Malm van Ikea.
De idee voor het boekenrekje vond ik pinterest en bestaat uit de Ribba-houders van bij Ikea.
De lamp is de Unfold hanglamp van Form us With Love en vond ik (uiteraard!) hier.
De poster is de Ark van Noah van Ingela en komt van hier.
De houten cowboy en indianen figuurtjes zijn van Janod (story box) en zijn een grote hit bij Felix (dank u peter!).
De oranje zitbol komt van bij de grootouders van manlief en heeft eindelijk een plaatsje gevonden in ons interieur!

Missie geslaagd: hij slaapt er graag en vond het geen probleem om zijn 'oude' kamer aan zijn broertje te moeten afstaan. Oef!


About Happy on Sunday

✂ HAPPY ON SUNDAY is het kleine wereldje van een dertigplusser die in het dagelijkse leven wordt aangesproken als Mie, Schat, Titine, Christine, Mama, Stien, Tina, Louise, Tinneke of Enthousiaste Koala. Veel hangt af van wie me aanspreekt. ✂ Hier bundel ik alles wat me gelukkig maakt, hoop ik anderen te inspireren en probeer ik onze kleine wereld wat mooier te maken. ✂ Ik hou van lijstjes, zondagavonden, goede voornemens, Scandinavisch design, interieurboekjes, kleur, fotografie, lettertypes, naaien, quotes, agenda's, tulpen, steden, grafische vormen, symmetrie, fluo, wijn en chocolade, koffie verkeerd en chocolade, banaan en chocolade, pinterest, breien, cijfertjes, een mooi gedekte tafel, mooi vormgegeven kookboeken, rustige ochtenden, opruimen, mooie dingen die onnuttig zijn, cadeautjes geven, echte boter. ✂ Ik hou niet zo van koken, autorijden, sport, huisdieren en witloof. ✂ Neemt de uitspraak "De enige manier om de trein te halen, is om de trein ervoor te missen" graag letterlijk. Traagheid is mijn grootste zonde. En luiheid.

3 opmerkingen:


Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *

Translate