Follow me

Ik verhuis naar Nummer Zeven



By  Happy on Sunday     10:11     
Ik ben verhuisd naar nummerzeven.wordpress.com!
Met z'n allen daarheen, want je kan er een kak-poster downloaden (yup. kak.)!

About Happy on Sunday

✂ HAPPY ON SUNDAY is het kleine wereldje van een dertigplusser die in het dagelijkse leven wordt aangesproken als Mie, Schat, Titine, Christine, Mama, Stien, Tina, Louise, Tinneke of Enthousiaste Koala. Veel hangt af van wie me aanspreekt. ✂ Hier bundel ik alles wat me gelukkig maakt, hoop ik anderen te inspireren en probeer ik onze kleine wereld wat mooier te maken. ✂ Ik hou van lijstjes, zondagavonden, goede voornemens, Scandinavisch design, interieurboekjes, kleur, fotografie, lettertypes, naaien, quotes, agenda's, tulpen, steden, grafische vormen, symmetrie, fluo, wijn en chocolade, koffie verkeerd en chocolade, banaan en chocolade, pinterest, breien, cijfertjes, een mooi gedekte tafel, mooi vormgegeven kookboeken, rustige ochtenden, opruimen, mooie dingen die onnuttig zijn, cadeautjes geven, echte boter. ✂ Ik hou niet zo van koken, autorijden, sport, huisdieren en witloof. ✂ Neemt de uitspraak "De enige manier om de trein te halen, is om de trein ervoor te missen" graag letterlijk. Traagheid is mijn grootste zonde. En luiheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *

Translate